Vacature: Operations Manager (Fulltime)

Bedrijfsomschrijving

Crafter stelt praktische bedrijven in staat om hun buitendienst werkproces efficiënt en overzichtelijker te maken. Dit doen we door met ons software platform hun planning en werkadministratie door monteurs te digitaliseren. We bieden hiervoor een overzichtelijke en gebruiksvriendelijke oplossing aan met ongeëvenaarde persoonlijke ondersteuning.

We groeien ongeveer 80% per jaar. Ons team bestaat op dit moment uit 8 mensen. Het is onze ambitie om de wereldwijde categorieleider op het gebied van Field Service Management software. Om onze ambitieuze doelen te realiseren zijn wij op zoek naar een Operations Manager voor onze start-up.

Functie omschrijving

We zijn op zoek naar een analytisch, zelfverzekerde en gedreven persoon, om zich met een proces gedreven mindset en probleem oplossend vermogen aan te sluiten bij onze start-up als Operations Manager. Je belangrijkste verantwoordelijkheid zal zijn om de visie van het bedrijf om te zetten in de uitvoering, overzicht houden op de interne bedrijfsvoering en zorgen het team haar doelen behaalt.

Over het algemeen omvatten je taken:

  • Begeleid, coach en stimuleer het team in het behalen van haar doelen
  • Leid een duidelijke zakelijke richting bij een jong, divers team dat aan jou rapporteert
  • Houd overzicht op de volledige interne gang van zaken zoals support, onboarding, planning, finance en administratie en zorg dat deze processen op orde zijn 
  • Ontwikkel en implementeer schaalbare operationele processen en zorg voor een effectieve acceptatie hiervan
  • Werven en inwerken van nieuwe teamleden en het voeren van functioneringsgesprekken
  • Beschik over alle relevante KPI-databronnen en rapportages en analyseer interne en externe gegevens op afwijkingen, trends en kansen voor verbetering
  • Rapporteren aan de CEO van het bedrijf

Kwalificaties

  • Een bachelordiploma of hoger, bij voorkeur in een bedrijfskundig gebied
  • Minimaal 2 jaar relevante ervaring
  • Procesgestuurde mentaliteit en gezond zakelijk beoordelingsvermogen door analytisch denken
  • Sterke analytische vaardigheden, vermogen om data te interpreteren en te presenteren aan verschillende doelgroepen
  • People leadership kwaliteiten is een pluspunt
  • Ervaring in het werken bij een startup of SaaS-bedrijf is een plus
  • Gedreven en zelfverzekerde persoonlijkheid, die in een crisis zijn hoofd koel kan houden
  • Je neemt initiatief
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel in woord als geschrift

Extra informatie

Wat we aanbieden:
  • Comfortabel werken in een snelle, dynamische omgeving
  • Werken in een fun en ambitieuze omgeving, omringd door toegewijde collega’s
  • De mogelijkheid om vanaf dag één impact te maken en te groeien binnen het bedrijf
  • De mogelijkheid om nauw samen te werken met onze CEO en de operations in het bedrijf verder te ontwikkelen
  • Wekelijkse lunches en maandelijkse team-meetups
  • Een goed basissalaris en bonusstructuur
  • Meebouwen aan een startup met internationale ambities
Volgende stappen:

Solliciteer op deze functie door je CV en motivatiebrief naar Jim Koeleman te sturen (jim@getcrafter.com).