Beheer al je contacten met onze CRM software voor je buitendienst
Met het CRM van Crafter houd je overzichtelijk al je contacten en geschiedenis van de klant bij. Voeg (gespreks)notities en acties toe. Bekijk automatisch de werkgeschiedenis, werkbonnen, documenten en foto’s. Maak gemakkelijk nieuwe offertes, orders en opdrachten aan.
Dit kan allemaal gemakkelijk met de werkbonapp van Crafter. Wil jij ook moeiteloos je klanten kunnen inzien en gemakkelijk herhaal opdrachten uitvoeren?
14 dagen gratis en geen creditcard nodig
Voordelen van de CRM software van Crafter
Handige e-mail integratie
Verstuur e-mails met handige sjablonen, eventueel zelfs automatisch. De reactie van jouw klant komt direct in het pakket terecht en kun je terugvinden bij het juiste dossier.
Automatiseer acties
Nooit meer een bestelling of het versturen van een e-mail vergeten. Met acties kun je de taken op kantoor delegeren. Ook kun je acties automatisch op basis van triggers laten toevoegen.
Klantportal in jouw huisstijl
Geef jouw klanten toegang tot je eigen klantportal, in jouw huisstijl. Ze zien hier hun eigen gegevens en kunnen eenvoudig opdrachten melden, die je direct kunt inplannen.
Beheer je objecten en installbase met de Asset Management functie
Bouw een uitgebreide geschiedenis op van al je objecten, op verschillende niveau’s. Registreer bijvoorbeeld de installaties, gebouwdelen of percelen waar je aan hebt gewerkt. Verzamel technische gegevens, foto’s en documenten. Koppel onderhoudscontracten. Zo heb je altijd inzicht.
Geen creditcard nodig
Beheer je objecten en installbase met de Asset Management functie
Bouw een uitgebreide geschiedenis op van al je objecten, op verschillende niveau’s. Registreer bijvoorbeeld de installaties, gebouwdelen of percelen waar je aan hebt gewerkt. Verzamel technische gegevens, foto’s en documenten. Koppel onderhoudscontracten. Zo heb je altijd inzicht.
Geen creditcard nodig
Andere mogelijkheden dan alleen het CRM systeem van Crafter
Crafter is niet alleen een handige app voor een strak CRM systeem. Want het is namelijk software die je buitendienst volledig stroomlijnt. Denk aan digitale werkbonnen, urenregistratie, online planning en offertes maken tot facturatie aan toe. Kortom met Crafter zijn de werkprocessen van je onderneming perfect op elkaar afgestemd. Ook bespaar jij veel tijd die je normaal kwijt bent aan randzaken.
- Contactbeheer waardoor je makkelijk documenten kunt terugvinden die bij die klant horen
- Maak gemakkelijk en snel een offerte in eigen huisstijl
- Overzichtelijke planning waarmee je werkbonnen kunt inplannen bij beschikbare medewerkers
- Vakmannen kunnen via de mobiele app eenvoudig "digitaal" de werkbonnen invullen
- Altijd inzicht in het werk doordat de planning real-time in verbinding staat met de mobiel app van de vakman
- Werkbon omzetten in factuur met één druk op de knop
- Koppel eenvoudig je boekhouding met Crafter en bespaar veel tijd
14 dagen gratis en geen creditcard nodig
Wat onze klanten zeggen
Waarom zou je ons zomaar op ons woord geloven? Crafter wordt namelijk gebruikt door meer dan 3.500 tevreden monteurs. Dit is wat onze klanten zeggen en daar zijn wij best trots op!
"De ervaring met het werken van Crafter is goed. Het pakket is heel strak opgezet en erg makkelijk om mee te werken. Het scheelt een hoop tijd en Crafter is een aanwinst voor Botanico."
Nicolette van der Nagel
Botanico Binnengroen Projecten
"Crafter is een simpel en laagdrempelig pakket. Het is erg makkelijk in gebruik, zelfs onze servicemonteur van 60 jaar wist binnen korte tijd te werken met de iPad app."
Marc Hoorn
Flamco Group
Maak vandaag nog jouw bedrijf
efficiënter met Crafter
Probeer Crafter 30 dagen gratis. Geen betaalgegevens nodig.